Slumberlands


De constructie van productie.

De constructie van productie.

Productie! Hoe doe je dat, het spel werkelijk maken. Dit gaat over alle omgevingen, personages, voorwerpen en hoe alles werkt....

Read More
Prototype: ontwerpen

Prototype: ontwerpen

Ontwerpen is een belangrijk onderdeel van game development. Zonder de ontwerpen past de wereld die we gemaakt hebben niet tesamen...

Read More
Adaptatie na creatie.

Adaptatie na creatie.

Het team heeft tijdens het brainstorm-verloop ook even de tekeningen van de kinderen onder een vergrootglas gelegd. Daarop maakten de...

Read More
WAT? HOE? WAAR?

WAT? HOE? WAAR?

Wij hebben al veel gezegd over de wat’s en de hoe’s. Maar waar werken wij nu eigenlijk? Bij deze een...

Read More
De cruciale kern

De cruciale kern

Het brainstormen is niet af in één, twee, drie. Het vraagt de nodige tijd om zo veel mogelijk ideetjes af...

Read More
Een storm van breinen.

Een storm van breinen.

Nadat alle machines opgelijst waren konden wij starten met de brainstorm fase: Waar draait ons spel rond? welke gevoel willen...

Read More
De Grote Dromenlijst

De Grote Dromenlijst

Na ons bezoek aan Leefschool de Vlieger, waar wij met veel plezier op terugkijken, heeft het team met zorg alle...

Read More
De eerste stap gezet!

De eerste stap gezet!

Vorige week, tijdens het bezoek van de studenten, hebben de kinderen allemaal een tekening gemaakt van hun epische en wonderbaarlijke...

Read More
Ready? Set? Go!

Ready? Set? Go!

Het team is samengesteld en wij hebben elkaar leren kennen over de laatste dagen. Wij zijn helemaal klaar om dromen...

Read More