Probleem:Kinderen vallen op de speelplaats of kwetsen zich. Oplossing:Een machine die je helpt en verzorgt wanneer je gevallen bent of...
Archief

Bezoekersbox
Deze droommachine kwam tot stand in samenwerking met de afdeling Pediatrische Hemato-Oncologie van het Universitair Ziekenhuis Gent en de Ziekenhuisschool...

PANDAMACHINE
Stap 1: IDEE (lager onderwijs) We willen een machine die ons helpt bij het kiezen van kleurplaten zodat we niet...

ZOEKINATOR
Probleem: We raken vaak spullen kwijt. Oplossing: Een spel die de zoekvaardigheden stimuleert. Concept: Volgens het principe van verstoppertje: – alle kinderen verzamelen...

LACHVRIEND
Stap 1: IDEE (lager onderwijs) We willen een droommachine om onszelf en anderen vrolijk te maken. Stap 2: ONTWERP (hoger...

ROBOTA KLUSSANIAS
Stap 1: IDEE (lager onderwijs) Wij willen een machine die ons helpt om een herhalend klusje uit ons dagelijks leven...