Stap 1: IDEE (lager onderwijs) We willen een spelletjesmachine in de klas. Stap 2: ONTWERP (hoger onderwijs) Een magische schoolbank...
Archief
Krachtenkamer
Stap 1: IDEE (lager onderwijs) We willen een machine die ons verschillende krachten kan geven wanneer we het nodig hebben...
ROBOTA KLUSSANIAS
Stap 1: IDEE (lager onderwijs) Wij willen een machine die ons helpt om een herhalend klusje uit ons dagelijks leven...
Blindenhelper
Probleem: Wij weten niet hoe het is om slechtziend/blind te zijn. Oplossing: De blindenhelper laat je spelletjes doen,… waarbij je...
TRASH TROLLIE
Stap 1: IDEE (lager onderwijs) We willen een machine die ons helpt om afval op te halen en te sorteren....
Schoenwash
Stap 1: IDEE (lager onderwijs) We willen een machine die onze schoenen na de speeltijd op een toffe manier weer...
EMOTICON MACHINE
Stap 1: IDEE (lager onderwijs) Wij willen een machine die ons helpt om over emoties te praten. Stap 2: ONTWERP...
WEKWEKKER
Stap 1: IDEE (lager onderwijs) We willen een machine die ons helpt om makkelijker op te staan waardoor we met...
Blijmaker
Stap 1: IDEE (lager onderwijs) We willen een machine die iedereen in de klas blij kan maken. Stap 2: ONTWERP...