SKYMACHINE

De game ‘Skymachine’ neemt je mee op avontuur in een wondere wereld vol met gekke uitvindingen! Ontdek de vliegende eilanden...

EMOTICON MACHINE

Stap 1: IDEE (lager onderwijs) Wij willen een machine die ons helpt om over emoties te praten. Stap 2: ONTWERP...

ROBOTA KLUSSANIAS

Stap 1: IDEE (lager onderwijs) Wij willen een machine die ons helpt om een herhalend klusje uit ons dagelijks leven...

TRASH TROLLIE

Stap 1: IDEE (lager onderwijs) We willen een machine die ons helpt om afval op te halen en te sorteren....

VRAGER

Stap 1: IDEE (lager onderwijs) We willen een machine om vragen te stellen omdat we met veel vragen zitten waar...

PANDAMACHINE

Stap 1: IDEE (lager onderwijs) We willen een machine die ons helpt bij het kiezen van kleurplaten zodat we niet...

LACHVRIEND

Stap 1: IDEE (lager onderwijs) We willen een droommachine om onszelf en anderen vrolijk te maken. Stap 2: ONTWERP (hoger...

Bezoekersbox

Deze droommachine kwam tot stand in samenwerking met de afdeling Pediatrische Hemato-Oncologie van het Universitair Ziekenhuis Gent en de Ziekenhuisschool...

VLIEGENDE SLAAPZAK

Stap 1: IDEE (lager onderwijs) We willen een droommachine die ons laat vliegen boven ons bed zodat we met plezier...

ANGSTBESTRIJDER

Stap 1: IDEE (lager onderwijs) We willen een droommachine die onze angsten helpt bestrijden. Stap 2: ONTWERP (hoger onderwijs) Een...

WEKWEKKER

Stap 1: IDEE (lager onderwijs) We willen een machine die ons helpt om makkelijker op te staan waardoor we met...