ZOEKINATOR

ZOEKINATOR

Probleem: We raken vaak spullen kwijt. Oplossing: Een spel die de zoekvaardigheden stimuleert. Concept: Volgens het principe van verstoppertje: – alle kinderen verzamelen...

20191022132206
Verpleegstermachine

Verpleegstermachine

Probleem:Kinderen vallen op de speelplaats of kwetsen zich. Oplossing:Een machine die je helpt en verzorgt wanneer je gevallen bent of...

20181119103125
Billibob, de rekenbot

Billibob, de rekenbot

Probleem: Rekenen is niet leuk Oplossing: Machine helpt rekenen leuker maken. Concept: Leerkracht kan de billibob gebruiken tijdens rekenen. Om...

20191115161447
ANGSTBESTRIJDER

ANGSTBESTRIJDER

Stap 1: IDEE (lager onderwijs) We willen een droommachine die onze angsten helpt bestrijden. Stap 2: ONTWERP (hoger onderwijs) Een...

20200818150426
Mentaloog

Mentaloog

Stap 1: IDEE (lager onderwijs) We willen een mentale hulpmachine zodat mensen zich beter voelen. We geloven dat er zo...

20210914122302
Magische Bank

Magische Bank

Stap 1: IDEE (lager onderwijs) We willen een schoolbank die niet meer rommelig wordt waardoor je gemakkelijker je spullen kan...

20210914122529
Superheldendroommachine

Superheldendroommachine

Stap 1: IDEE (lager onderwijs) We willen een machine die ervoor zorgt dat iedereen zich een superheld voelt. Stap 2:...

20210914130723
TRASH TROLLIE

TRASH TROLLIE

Stap 1: IDEE (lager onderwijs) We willen een machine die ons helpt om afval op te halen en te sorteren....

20200818151414